Nová hotelová franšíza: Family Inn

Nová hotelová franšíza: Family Inn

ŘETĚZEC FAMILY INN BYL ZALOŽEN LETOS V ZÁŘÍ A JEHO VSTUP NA TRH SE PŘIPRAVUJE OD POČÁTKU PŘÍŠTÍHO ROKU. PŮJDE O SPOJENÍ MALÝCH NEZÁVISLÝCH HOTELŮ A PENZIONŮ S UŽITEČNOU PODPOROU, S JEDNODUCHÝM REZERVAČNÍM SYSTÉMEM, DATABÁZÍ VÍCE NEŽ MILIONU INDIVIDUÁLNÍCH HOTELOVÝCH HOSTŮ, TISÍCŮ CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ, AGENTUR A FIREMNÍCH KLIENTŮ.

Řetězec hotelů a penzionů bude operovat na vysoce profesionální a stabilní platformě zavedené hotelové společnosti OREA se zkušenostmi z provozování rodinných, lázeňských a kongresových hotelů, rekreačních resortů. Celková kapacita OREA Hotels je více než 6 000 lůžek; v restauracích, barech a kavárnách je u stolů rovněž přes 6 000 míst.

CO FAMILY INN PŘINESE

Zapojení do franšízy umožní majitelům snadné provozování menšího hotelu nebo penzionu pod standardy odpovídajícími trendům v oboru.
Family Inn přinese účastníkům marketingovou podporu a podporu v prodeji, sdílení znalostí, systém zaškolování personálu a dalších vzdělávacích modulů stejně jako přístup k osvědčeným dodavatelům za zvýhodněných podmínek.

Tento obchodní koncept umožní účast v Centrálním rezervačním systému prostřednictvím rezervací na webech řetězce i bezplatné rezervační linky. Hotely a penziony, které se zapojí do řetězce Family Inn, získají rozsáhlou prezentaci v rámci internetového řešení s návštěvností minimálně 150 000 unikátních přístupů měsíčně. OREA ACADEMY umožní trénink a vzdělávání zaměstnanců i odborné poradenství v oblasti řízení.

POD PATRONACÍ OREA HOTELS

Účast v silném hotelovém řetězci výrazně omezí rizika podnikání majitelů hotelů a penzionů a rovněž zajistí snadnější přístup k bankovním úvěrům. „V současné době registrujeme několik desítek poptávek o členství v řetězci Family Inn. OREA HOTELS a. s., je provozovatelem a majitelem Family Inn. Propojení těchto brandů přinese Family Inn prakticky hned statisíce potenciálních zákazníků měsíčně díky internetovým portálům s neustále rostoucí návštěvností, které OREA provozuje,“ říká Milan Pavelka, ředitel marketingu a prodeje společnosti OREA HOTELS, a dodává: „Zatím pod tímto brandem žádný hotel neoperuje, web bude funkční od počátku roku 2010 a podle zájmu předpokládáme, že řetězec se bude rychle rozrůstat.“

Více na www.orea.cz.

Zdroj: Development News

Nahoru Dolu