Voroněži se daří

Voroněži se daří

„Naší tradiční klientelou jsou hosté brněnského výstaviště, nedalekého závodního okruhu a takzvaná byznys klientela navázaná na zahraniční investory, kteří postavili své závody v průmyslových zónách kolem Brna. Proto si myslíme, že se nás cyklický propad v incommingové turistice nedotkne,“ potvrdil Právu Josef Kulíšek, generální ředitel známého brněnského hotelu Voroněž.

Do Brna se proto chystají další investoři, kteří chtějí v krátké době rozšířit nabídku hlavně luxusních čtyř- a pětihvězdičkových hotelů.

„Situace na hotelovém trhu v Praze už je hodně zahuštěná. Investoři do hotelových nemovitostí hledají nové příležitosti a Brno se dostalo do zájmu developerů i přesto, že tento trh je velmi specifický a pracuje hlavně v závislosti na akcích brněnského výstaviště,“ řekl Právu generální ředitel společnosti Real Spektrum Jiří Fajkus.

„Zájem o hotel Voroněž jsme ze strany nadnárodních řetězců už zaznamenali,“ přiznal Kulíšek. Podle něj to je logické a bere to jako potvrzení pevné pozice hotelu coby tradiční značky na místním trhu. V době, kdy některé pražské hotely bojovaly o klientelu dokonce mimosezónním snížením cen, Voroněž zvýšila vytíženost za dva roky o patnáct procent.

Voroněž patří do skupiny Cimex, která je největším tuzemským majitelem hotelových nemovitostí. „Voroněž považujeme za jednu ze svých nejkvalitnějších strategických investic, proto o prodeji neuvažujeme,“ vyvrátil spekulace generální ředitel Cimexu Miroslav Příkop. Jen loni skupina do svých dvou brněnských hotelů investovala přes čtyřicet miliónů korun. S přibližně stejnou částkou podle něj počítá i letos.

Zdroj: Právo

Nahoru Dolu